woensdag 4 juni 2014

Photo diary: Mei

Hi allemaal! welkom bij mijn photo diary van de maand mei! Deze maand bestond uit examens.. maar gelukkig werden deze ook weer beloond met een examenreis :D (en hopelijk met een diploma).Veel foto's van het examengedeelte heb ik niet (want, geen mobiels in de examenruimte!) en het er is ook weinig boeiends aan. Maargoed ik ben daarna dus met vriendinnen op vakantie geweest, deed tussendoor nog wat shoots en daar heb ik natuurlijk wel foto's van!





























































Ik deed een shoot met fotograaf Jasper Loeffen

Even proosten op de eerste dag met sangria (Not healthy, oeps)



Genieten bij een poolparty


even een groepsfoto yay!








Partyhardy


  De partysquad bij totally summer beach.

 
De laatste dag nog even genieten van het lekkere weer en het mooie uitzicht op een terrasje






Vlak voor ik weg ging deed ik nog een shoot met Nicky Onderwater en dit zijn een aantal foto's! 

En hier ook nog het resultaat van de shoot voor ootdmagazine! 


Ik werd alweer spontaan getagd in een instagram foto waarin iemand me had nagetekend, Superleuk! 

Dit was mijn maand wel zo'n beetje! Zoals jullie zien heb ik weinig nieuwe dingen gekookt, gebakken etc. Dat kwam vooral omdat ik er simpelweg geen tijd voor had. Ik vertrek volgende week voor ongeveer 2 maanden naar Madrid voor modellenwerk en ik zal daar elke 2 weken een update geven over hoe het daar is en wat ik eet en doe enzovoort, dan komt er dus inplaats van elke maand elke 2 weken een photo diary online.  De losse blogposten worden iets minder uitgebreide recepten en meer makkelijkere (en ook lekkere en gezonde) opties! 

Ook ga ik voortaan mijn instagram bijhouden op mijn persoonlijke instagram account: @daphnekooy en niet meer op @healthypieceofheaven. Ik merk dat het wisselen van accounts niet werkt en dat mijn blog steeds persoonlijker wordt waardoor ik besloten heb om mijn blogupdates ook op mijn persoonlijke account te plaatsen. Volg daarom @daphnekooy voor blogupdates want @healthypieceofheaven zal worden verwijderd! 

Liefs, Daphne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten