zondag 27 juli 2014

Madrid #3

Hi Allemaal!

Inmiddels zit ik alweer in Nederland en schrijf ik deze blog over de laatste 2,5 weken in Madrid lekker vanuit mijn eigen huis. De afgelopen weken waren aardig druk en de laatste paar dagen kwamen ook mijn ouders nog even een bezoekje aan Madrid brengen! Kijken jullie mee?


Op een vrije middag ging ik naar het park en kwam ik deze schildpadden tegen, de hele vijver zat daar vol met schildpadden! 

Het crystal palace, zo mooi! 

Ik was geboekt voor een heel gave job voor Adidas! De calltime was 9 uur s'ochtends dus ik kon daarvoor nog wel even een espresso gebruiken. Ik mag jullie helaas nog geen enkel (backstage) beeld van de shoot laten zien, dat is voor nu nog even top secret want het komt pas in september uit, maar zodra het uit is zal ik de beelden natuurlijk aan jullie showen! 


Hhhm dit is de Le Panerie, een klein bakkertje/café bij het appartement in de buurt waar ik met mijn huisgenootjes vaak een lemonade ging drinken, zo lekker! en je krijgt er altijd een lekkere snack bij :) 

Quinoasalade met rucola, paprika, avocado en ei 

De beste plek om af en toe verkoeling te zoeken als het avond is, was bij het raam of op het dak haha. Mijn huisgenootje maakte deze foto, wat zo'n leuk effect gaf dat we vervolgens maar bij iedereen een 'raamfoto'?! (ofzoiets) hadden gemaakt. 

Op zondag ging ik naar een markt en kocht ik dit lekkere ananas-kokos sapje! 

's Avonds waren we aan het chillen op het dak en de lucht werd helemaal roze. Helaas zie je op de foto nog maar de helft van hoe mooi het was, want voordat ik mijn iphone tevoorschijn had gehaald om een foto te maken was het alweer grotendeels weggetrokken.

pre-workout lunch! 

Nieuwe rok en topje geshopt! perfecte outfit voor de warme dagen in Madrid.

Mijn huisgenootje en ik vonden het een goed idee om in 38 graden te gaan sporten (not!). Ik heb 2 van deze flessen water vervolgens helemaal leeg gedronken. 

Je leest het al.. Samen met mijn huisgenootje Lucie had ik een job waarbij we in 37 graden buiten met lange zwarte broeken moesten shooten. We dachten dat we dood gingen.. maar echt! Gelukkig hadden wij diehards het toch overleefd en het eerste wat we deden toen we thuiskwamen was een koude douche nemen. 

Op de foto met de meest gekke (en gezellige) makeup-artist die ik ooit heb ontmoet. 

Die dit mooie makeupje bij mij had gemaakt! 

Even gek doen in de auto op weg naar de shootlocatie. 

Avocado, ei en broccoli als avondeten. 

Ik deed een shoot en kreeg zwarte lippen en zwarte kleding en zwarte.. nee oke niet alles was zwart, maar veel wel haha. 

Groepsselfie! de fotograaf was Cristina Otero, ik heb echt respect voor het werk dat zij maakt op die leeftijd (18 jaar!!) en ze is echt super om mee te werken! 

Ik deed een shoot met Laura Galey en werd omgetoverd tot bloemenmeisje. 

Bij een shoot met fotograaf Dennis Klein mocht ik deze prachtige jurk aan, I like!! 


Mijn ouders waren de laatste paar dagen van mijn verblijf op bezoek in Madrid. We gingen lekker tapas eten bij lateral, mijn favoriete tapasrestaurant in Madrid, en die chocoladetaart was echt de lekkerste die ik ooit in me leven heb gehad, echt goddelijk!! Wel bomvol suikers en calorieën, maar ach af en toe moet kunnen toch ;) Dus mocht je van plan zijn om naar Madrid te gaan, dit restaurant is echt een aanrader!

hmmm paella! 


Elke ochtend een ontbijtje bij Le pain quotidien. Wat een geweldige plek is dit zeg! Alles is biologisch en ze serveren de lekkerste speltbroden, salades, granola, yoghurt en cappucino's. Ik kwam er in Madrid pas achter dat er in Amsterdam ook 3 vestigingen zitten!


Bij het koninklijk paleis met mams. 


Op de nul meridiaan bij puerta del sol! 

En toen zat ik alweer in het vliegtuig op weg naar huis, ik heb een super leuke tijd gehad in Madrid en ik hoop er ooit weer terug te komen!

Ik hoop dat jullie de blogs leuk vonden om te lezen! Laat vooral weten wat je ervan vond. In september/oktober staat er weer een nieuw buitenlands avontuur op me te wachten en het lijkt me leuk om ook dan weer om de 2 weken een blog bij te houden. Voor nu komt er over een maandje weer een 'normale'  photo-diary over de maand augustus online en zal ik weer wat meer posts met recepten en reviews plaatsen.

Liefs,

Daphne









































1 opmerking:

  1. Ik vond de blogs over madrid heel erg leuk om te lezen! Ik hoop dat er meer komen als je ergens anders heen gaat xxx

    BeantwoordenVerwijderen