vrijdag 3 oktober 2014

Photo Diary: September





























Hi Allemaal hier is ie alweer, de photo diary van September! Voor mijn gevoel is deze maand echt voorbij gevlogen en was het 2 weken geleden nog Augustus haha. Kijken jullie mee naar mijn afgelopen maand?





Jummie, dit blijft toch wel 1 van mijn favo ontbijtjes, Yoghurt met heel veel fruit, nootjes en superfoods!



Ik deed in September lekker veel rijlessen, ik had ongeveer 3 x per week rijles dus dat schiet al lekker op!


Het van Tilburg magazine kwam uit en ik kreeg deze toegestuurd, super leuk! 






Ook op de webshop van Van Tilburg vond ik mezelf terug haha.


Ik had samen met mijn vriend een tijdje terug een wegwerpcamera bij de hema gekocht die zelf automatisch allemaal effecten toepast, het rolletje was vol dus we lieten de foto's afdrukken en dit was het resultaat haha. De camera's zijn 5 euro per stuk en volgensmij kan je er zo'n 25 foto's mee maken!


Sushi time!


Ik ging met de paarden naar het strand en kwam daar Jochem Meyer tegen met zijn dochtertje, supercute!


Zoals je misschien al had gelezen deed ik deze maand een 5 daagse detox. Ik deed een poging tot sushi maken, wat niet heel goed uitpakte haha. Het hele verslag van de detox kan je hier teruglezen!


Lekker avondje stappen in Amsterdam met Luca!


Yum, Na mijn detox kon ik weer lekker genieten van van bananen, kiwi's en mango.


En natuurlijk een lekkere soja latté


Tijdens mijn detox mocht ik deze pannenkoekjes maken als ontbijt en dat beviel me eigenlijk wel, ik maak steeds vaker deze havermout pannenkoekjes als ontbijt!

Als lunch eet ik sinds de detox vaak salades, gezond en lekker!


Jaaaa je leest het goed, over een week vlieg ik naar Milaan! Ik ga jullie natuurlijk op de hoogte houden van al mijn avonturen! Ik kocht 2 nieuwe koffers omdat ik nog een tussenmaatje wilde (Ik had alleen een mega koffer ) en mijn trolley valt inmiddels uit elkaar.


Lekker bijkletsen en eten met mijn lieve vriendinnetjes, dit was hard nodig want sinds we niet meer bij elkaar op school zitten is het veel te lang geleden dat we met z'n alle bij elkaar waren!


Yeaaaah, auto theorie is in de pocket! 

Ook tulp magazine kwam uit waar ik in Augustus een shoot voor had gedaan. 

Vanaf volgende week zit ik in Milaan en zal ik weer elke 2 weken een blog voor jullie bij houden inplaats van de maandelijkse photo diary. 

Liefs, Daphne 

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! :D Ben benieuwd naar de rest van je verslagen en foto's! Man, ik zou willen dat ik jou eens mocht fotograferen als ik wat beter ben. :D

    BeantwoordenVerwijderen