zaterdag 1 maart 2014

Photo Diary: Februari


Hi Allemaal! Dit is de eerste photo diary die jullie van mij te zien krijgen, de naam zegt het al: Een soort dagboek van foto's! Ik ben van plan om elke maand een photo diary bij te houden en dit aan het eind van de maand met jullie te delen, zo krijgen jullie een wat persoonlijker beeld van mij en geef ik jullie maandelijks een kijkje in mijn leven! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat vooral weten wat jullie ervan vinden!





Aan het begin van de maand kreeg ik een heel leuk berichtje van Angela Willemse, de eigenaar van www.greatbodyskin.com. Dit is een site voor modellen (en natuurlijk alle andere belangstellende!) waar veel tips, recepten, nieuws etc te vinden is over hoe je een fit en gezond lichaam krijgt en houdt! Ik vond het een eer dat ze mij benaderde aangezien ik haar blog al een lange tijd wekelijks bekijk! Ze gaf aan dat ze mijn recepten erg goed vond en vroeg of ik wilde bloggen en recepten wilde delen op haar site! Nou, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, dat wilde ik wel! Er zal vanaf nu elke 2 weken een receptje van mij op haar site verschijnen. Deze recepten zijn exclusief voor haar site en zullen dus ook niet op mijn eigen blog te vinden zijn. Inmiddels is mijn eerste blog  al verschenen en ook deed ik een interview met haar!




Ik had aan het begin van de maand een hele leuke shoot gepland staan met fotografe Esther Quelle! De shoot was eigenlijk buiten gepland maar omdat het die dag zo hard stormde dat shooten echt onmogelijk was zijn we toch maar naar binnen verhuisd. We waren met een groot team en er was ook een filmer aanwezig die bovenstaand backstage video heeft gemaakt!



Voor valentijnsdag maakte ik deze heerlijke koekjes! Ik had ze natuurlijk al eerder gemaakt om het recept nog voor valentijn online te zetten voor jullie, en stiekem waren de koekjes al op toen het 14 februari was maar ach, het gaat om het idee toch? ;)


De nacht van 14 op 15 Februari ging ik lekker op vakantie naar Oostenrijk! Ik heb een heerlijk
weekje geskied met mijn vriendin Carolina en natuurlijk gingen al mijn gezonde superfoods gewoon mee zodat ik elke dag een power ontbijtje kon maken.


Helaas hadden we de eerste paar dagen niet heel lekker weer en vooral veel sneeuw, wat overigens wel dit hele mooie plaatje opleverde!

    De laatste twee dagen hadden we heerlijk weer en we genoten dan ook volop van het lekkere   zonnetje! 



De zondag nadat ik terugkwam van vakantie stond het concert van Avicii op de planning! Ik ging hier samen met mijn beste vriendinnetje Sarah heen en we verheugde ons er al op sinds we de kaarten binnen hadden. Het was extra leuk omdat Sarah die nacht jarig was dus ook dat hebben we meteen even gevierd.


Ik verraste Sarah die maandag met een zelfgemaakte (clean and healthy ofcourse) chocoladetaart in de pauze op school! Ze vond het erg lekker en alle andere vriendinnen die er van mee aten ook! Het recept voor de taart kan je hier vinden.


Hmmm Snoeptomaatjes, I love it!


Yay! Na 4 maanden mocht ik dan eindelijk weer sporten! Ik heb al bijna een jaar lang heel erg last van mijn knieën en na bijna een jaar weet ik eindelijk zeker wat het is: Het patellofemoraal pijnsyndroom, dit komt vooral voor bij meiden van mijn leeftijd en het houdt in dat je knieschijf bij het buigen van je been over het kniegewricht heen schuift en dit veroorzaakt pijn. Het is niks ernstigs en het kan je knie ook niet beschadigen, het is alleen heel vervelend en doet veel pijn. Ik mag gelukkig wel weer sporten en mijn dagelijkse uurtje fietsen naar school als ik maar niet over mijn grenzen heen ga. Gelukkig gaat dit probleem uiteindelijk weer over, hoelang het duurt is niet te zeggen maar  ik ben al heel blij dat het over gaat :) Ik ben een echte sportfreak en het was voor mij de afgelopen maanden zowat verboden om ook maar iets aan sport te doen, dit allemaal omdat de fysiotherapeut de verkeerde diagnose had gesteld. Nadat ik van de orthopeed hoorde dat het sporten geen kwaad kon trok ik natuurlijk meteen mijn sportkleding aan en ben als een gek al mijn energie eruit gaan rennen in het park, en wauw! dat voelde goed, wat heb ik het sporten gemist zeg! Ja helaas had ik wel last van mijn knieën erna maar hey, het kan geen kwaad en ik stelde het sporten nu toch echt boven de pijn die het oplevert. Ik ga nu weer rustig aan beginnen en probeer het sporten elke week een beetje op te bouwen.

Aan de studie met een grote mok thee, helaas moet dat ook gebeuren. 



 Koken! Quinoa ratatouille, heel lekker!  Het recept komt binnenkort online. 



I Loveeee breakfast! 

Mijn lieve pony Bidoux hebben we afgelopen vrijdag verhuisd naar een andere stalling! Ik verzorg hem samen met mijn moeder en nog een verzorgster. Op zijn nieuwe stal wordt er meer voor ons gedaan zodat we zelf niet meer hoeven te voeren of de stal uit hoeven te mesten (en dat scheelt heel veel tijd! ) Zo te zien voelt hij zich al helemaal thuis in zijn nieuwe stalletje! 


Ik eindigde deze maand met een lekker lui avondje op de bank met de women's health van deze maand, Ik hou van dit blad! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten